Περισσότερα για το Πρόγραμμα εκμάθησης

Ο Γ.Σ ΗΡΑΚΛΗΣ κάνει μια προσπάθεια να διδάξει τη σωστή κολύμβηση σε παιδιά ηλικίας 4 ετών και άνω.

Φιλοσοφία του Γ.Σ ΗΡΑΚΛΗΣ είναι η ορθή εκμάθηση της τεχνικής της κολύμβησης σε όσο το δυνατόν περισσότερα παιδιά ώστε να ξεπεράσουν τις ανασφάλειες τους με το νερό και να αγαπήσουν το άθλημα.

Οι έμπειροι προπονητές του Συλλόγου μας αναλαμβάνουν υπεύθυνα το παιδί σας από την ηλικία των τεσσάρων ετών και μπορούν να το καθοδηγήσουν μέχρι την ενηλικίωσή του και τη συμμετοχή σε σημαντικές διοργανώσεις. Για το λόγο αυτό λειτουργούν τμήματα για όλες τις ηλικίες ώστε να καλύπτονται οι επιλογές και οι ουσιαστικές ανάγκες των παιδιών.

Στον Ηρακλή σήμερα εκτός από το τμήμα της εκμάθησης λειτουργούν ακαδημίες για μικρά παιδιά έως 9 ετών, τμήμα προαγωνιστικών 10-12 ετών, καθώς και Αγωνιστικής κατηγορίας καλύπτοντας το ηλικιακό φάσμα απο 13 ετών και άνω.

Η δραστηριότητα του συλλόγου λαμβάνει χώρα σε τρία κολυμβητήρια της Θεσσαλονίκης. Στο Εθνικό κολυμβητήριο (περιοχή Πανεπιστήμια Αγ. Δημητρίου), στο Ποσειδώνιο και στο κολυμβητήριο ALL STAR στις εγκαταστάσεις του Γ.Σ. ΗΡΑΚΛΗΣ.

 

Το πρόγραμμα στηρίζεται στην ιδιαίτερα παιδαγωγική προσέγγιση μέσα από το παιχνίδι και τη χρησιμοποίηση του ειδικού εξοπλισμού αποκλειστικά για αυτό το σκοπό.
Η χαρούμενη ατμόσφαιρα που δημιουργείται βοηθάει το παιδί να απελευθερωθεί, να εξοικειωθεί με το νερό και το σώμα του, καθώς συμμετέχει στην αρτιότερη αθλητική δραστηριότητα.
Έτσι το παιδί μαθαίνει να κολυμπάει σωστά περνώντας μια πολύ ευχάριστη ώρα με τους φίλους του.

Ο αθλητισμός είναι ποιότητα ζωής. Ας κάνουμε τη ζωή μας καλύτερη!

 

Πρόγραμμα εκμάθησης

Εθνικό κολυμβητήριο (υπεύθυνη εγγραφών Κα Μακρίδου Κλειώ τηλ 6949801180)

 

 

 

ΔΕΥΤΕΡΑ

17:35

ΤΡΙΤΗ

18:10

ΤΕΤΑΡΤΗ

18:45

ΠΕΜΠΤΗ

19:20

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ

17:35

ΣΑΒΒΑΤΟ

11:05

 

Ποσειδώνιο κολυμβητήριο (υπεύθυνη εγγραφών Κα Πετρίδου Έφη τηλ 6944580422)

 

 

 

ΔΕΥΤΕΡΑ

17:45

ΤΡΙΤΗ

18:20

ΤΕΤΑΡΤΗ

18:55

ΠΕΜΠΤΗ

17:45

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ

18:20

ΣΑΒΒΑΤΟ

11:05

 

 

Τι θα χρειαστούμε

  • Μαγιώ αθλητικό κολύμβησης (ολόσωμο για τα κορίτσια, όχι τύπου μπικίνι)
  • Σκουφάκι κολύμβησης (τύπου σιλικόνης ή απλό πλαστικό) -Διαθέτει ο σύλλογος
  • Γυαλάκια κολύμβησης (ότι ταιριάζει στον καθένα όχι μάσκες θαλάσσης) Προαιρετικά
  • Μπουρνούζι ή πετσέτα
  • Σαγιονάρες ή παντόφλες κολύμβησης 
  • Βατραχοπέδιλα κολύμβησης (κατόπιν υπόδειξης του προπονητή)
  • Σανίδα κολύμβησης (κατόπιν υπόδειξης του προπονητή)

Γιατί να ξεκινήσω κολύμβηση

Η κολύμβηση γυμνάζει όλες τις μυϊκές ομάδες του σώματος. Με τη συστηματική κολύμβηση οι μύες που αποτελούν το μυοσκελετικό σύστημα δυναμώνουν και αποκτούν μεγαλύτερη ελαστικότητα, ενώ διορθώνονται και οι βλάβες που προκαλεί η καθιστική ζωή στο γραφείο και το σπίτι. Επίσης, η κολύμβηση βοηθά να υποχωρήσουν οι πόνοι από τις παθήσεις του μυοσκελετικού συστήματος (αυχενικό σύνδρομο, οσφυαλγία, ισχιαλγία κλπ) ενώ αποτελεί και το καλύτερο είδος γυμναστικής για τη θωράκισή του. Όμως τα οφέλη από την κολύμβηση δεν σταματούν εδώ. Η κολύμβηση βελτιώνει την αναπνευστική ικανότητα και ενισχύει το ανοσοποιητικό σύστημα, χαρίζοντας παράλληλα ευεξία καθώς συντελεί στην έκλυση των ενδορφινών (τις λεγόμενες ορμόνες της ευτυχίας).

Η κολύμβηση χαρακτηρίζεται και συνίσταται από πολλούς παιδαγωγούς και παιδίατρους ως το ιδανικότερο άθλημα που επηρεάζει σε πολύ μεγάλο βαθμό την κατάσταση της υγείας και τη σωματική ανάπτυξη της νέας γενιάς. Που στηρίζεται αυτή η αξιολόγηση;

Τα παιδιά σκληραγωγούνται

Η σκληραγώγηση είναι μια πολύπλευρη διαδικασία που έχει, ειδικά, για τον παιδικό οργανισμό πολύ μεγάλη σημασία. Στη διαδικασία αυτή συμμετέχει πρακτικά όλο το σύστημα ρύθμισης των σωματικών λειτουργιών.

Ειδικά ο παιδικός οργανισμός μέσα από την σκληραγώγηση κατορθώνει να προσαρμόζεται γρήγορα στις αλλαγές του περιβάλλοντος, ακόμα και όταν αυτές είναι ακραίες, χωρίς παράλληλα να αντιμετωπίζει τον κίνδυνο για κάποια επίδραση στην υγεία.

Παράλληλα αναπτύσσονται και θετικά στοιχεία στην προσωπικότητα του παιδιού, όπως η υπερνίκηση του εαυτού του, η θέληση, η συνειδητή πειθαρχία, η επιμονή, η άμιλλα κ.ά.

Η ζωή των παιδιών προστατεύεται

Οι παγκόσμιες στατιστικές ατυχημάτων των τελευταίων ετών αποκαλύπτουν ότι ανάμεσα στα θανατηφόρα ατυχήματα, ο θάνατος από πνιγμό καταλαμβάνει μια από τις πρώτες θέσεις. Έρευνες αποδεικνύουν, ότι τα περισσότερα παιδιά στην βρεφική, προσχολική και πρώτη σχολική ηλικία, έχασαν τη ζωή τους από πνιγμό παρά από οποιαδήποτε άλλη παιδική ασθένεια. Είναι γνωστό ότι τα τροχαία ατυχήματα καταλαμβάνουν την πρώτη θέση των παιδικών ατυχημάτων και τη δεύτερη οι θάνατοι από πνιγμό. Το υψηλότερο ποσοστό συμμετοχής το έχουν οι ηλικίες 3 – 6 ετών και 6 – 10 ετών. Ακόμα και στις ηλικίες 10 – 15 ετών το ποσοστό παραμένει αρκετά υψηλό.

 H κολύμβηση ενδείκνυται για όλους, ανεξαρτήτως ηλικίας και φύλου. Επίσης είναι ιδανική για άτομα με περιττά κιλά, καθώς και για άτομα με μυοσκελετικά προβλήματα (πόνους στα γόνατα και στη σπονδυλική στήλη), καθώς η αντίσταση και ταυτόχρονα η άνωση του νερού προστατεύουν με την «υποστήριξη» που προσφέρουν.
- Mε την κολύμβηση καλύπτω την αεροβική άσκηση ή τη μυϊκή ενδυνάμωση; Θεωρείται κατεξοχήν αεροβική δραστηριότητα, με σημαντική θετική επίδραση στην καρδιοαναπνευστική λειτουργία και γενικότερα στη βελτίωση της φυσικής κατάστασης. Από την άλλη, η αντίσταση του νερού (η οποία αυξάνεται ανάλογα με την ταχύτητα εκτέλεσης της κίνησης) συμβάλλει στην τόνωση και τη σύσφιγξη των μυών.

 

Λίγα λόγια για την κολύμβηση

Η Κολύμβηση είναι άθλημα κίνησης μέσα στο νερό. Ως άθλημα, το κολύμπι, είναι από τα πιο παλιά και συνηθέστερα. Οι αρχαίοι Έλληνες του έδιναν πολλή προσοχή και θεωρούσαν άσχημο πράγμα το να μην μπορεί κάποιος να κολυμπά. Στους Ολυμπιακούς Αγώνες του 1896 περιλήφθηκε ως ιδιαίτερο άθλημα και το κολύμπι κι από τότε έγινε ένα από τα πιο αγαπητά αγωνίσματα.